05-08-2022 10:09

CRM -> Kontaktpersoner

Kontaktpersoner i KeyBalance er det totale overblik over de kontaktpersoner, man har i sit CRM-modul. Her er tre påkrævede felter; kontonummer, initial og navn. Kontaktpersoner er i tæt sammenhæng med kundeemner, da man typisk vil oprette disse kontaktpersoner inde på et givent kundeemne, hvorfor kontonummer, initial og navn som minimum allerede er udfyldt.

Kontaktpersoner giver bl.a. mulighed for at søge direkte på data, fx en persons telefonnummer eller mailadresse, fra oversigten. Man har også mulighed for at klikke sig ind på en kontaktperson og indtaste yderligere data via et struktureret skærmkort, der ser ud således:

image 27

Ønsker man meget specifik data på en kontaktperson, fx et vigtigt lead, kan man med fordel udfylde det inde på skærmkortet.

En god funktion her er muligheden for at tilføje "Aktiviteter" på kontaktpersonen, som kan ses som et listeoverblik til højre på skærmkortet. Ved at trykke på knappen "Aktiviteter" i bunden af skærmkortet, får man et nyt skærmkort op, hvor man kan specificere sin aktivitet. Dette kunne fx være et opkald:

image 29

Her kan man påsætte sin aktivitet på kontaktpersonen. Når man er færdig, lukker man blot skærmkortet, hvorefter aktiviteten vil stå yderst til højre på skærmkortet for kontaktpersonen.

Man kan desuden påsætte et notat på kontaktpersonen via knappen "Nyt notat" i bunden af skærmkortet, hvorefter notatet ligeledes vil dukke op som en aktivitet på højre side af skærmkortet for kontaktpersonen. Det kan fx være, personen ønsker at blive kontaktet pr. telefon fremfor mail, som kan være relevant at vide for en sælger:

image 30

Her ses notatkortet, hvor man kan skrive information, man finder relevant for kontaktpersonen.

Type
Kategori
FAQs
FILENAME